Hola Guais,
Aquest dissabte dia 27 de febrer torna l'esplai presencial, visca! Pero només per als grups d'Infantil i Primària, és a dir, Piquetes, Xiruques i Màrfegues.
Tot i això, la nova normativa ve amb altres restriccions per al lleure: només es pot fer esplai amb grups de 6 infants. Això ens ha portat a fer alguns canvis a com teníem pensat l'esplai per aquest curs i que mantindrem fins que ens ampliïn les ràtios:
Només ens falta dir que carregueu les piles, perquè dissabte tornem a l'esplai presencial amb més forces que mai!