esplai guai! de palou

Fotos casal d'estiu
Taller de samarretes - casal 2020

Bon dia famílies,

Esperem que estigueu totes bé i hagueu començat a guadir de les vacances! Ja teniu totes les imatges de les quatre setmanes de casal per recordar tots els moments que vam viure plegades i totes les aventures que vam viure. Hi podeu accedir a través de l'apartat d'imatges amb la contrassenya que us vam donar.

Esperem que passeu un molt bon estiu i poder-nos tornar a veure les cares a l'octubre o a l'estiu vinent!

22 de juliol de 2020 Diari colònies Dia 3
Diari colònies Dia 3

Bon dia famílies,

Ja podeu llegir el diari del gran dia que vam viure ahir al Perú. El podeu trobar a la imatge que està adjuntada a la notícia!

21 de juliol de 2020 Diari colònies Dia 2
Diari colònies Dia 2
Dibuix del Grup 2

Dilluns 20

Ens vam despertar i vam anar a esmorzar. Després vam agafar l'avió i vam anar a Madagascar. Alà vam conèixer l'exploradora amb qui vam fer jocs d'aigua i que ens va robar el mapa. Després vam anar al riu a banyar-nos i ens vam congelar els peus.

Vam anar a dinar, vam fer una gimcana guarra i ens vam embrutar molt. Desp´res vam seguir un mapa i vam trobar la Mandrika, la representant de Madagascar. Com que estàvem molt brutes vam anar a la dutxa a treure'ns la brutícia, vam fer collarets i de pasta i vam pintar tests per plantar maduixes. Després vam sopar i vam anar a fer el joc de nit. Ens vam convertir en animals per demostrar a la Mandrika que coneixem molt bé els animals de Madagascar. Com que ho vam fer molt bé, va signar el contracte i vam anar a dormir.

Grup 2: Xavi, Clàudia, Júlia, Martí, Àlex, Queralt i Elna.

20 de juliol de 2020 Diari colònies Dia 1
Diari colònies Dia 1
Dibuix del Grup 1

Diumenge 19

A Palou ens va venir a visitar una nena i ens va demanar ajudar per viatjar a uns països. Vam arribar a la casa, vam jugar una estona i després vam viatjar amb avió. L'avió ens va portar a la Índia i allà ens van segellar la primera pàgina del passaport.

Un noi de la Índia ens va ensenyar a jugar al criquet i al pitxi i també vam tenyir samarretes amb tinys naturals (cúrcuma i remolacha). Ens va costar una mica aconseguir el lila de la remolacha. A la nit va venir la representant de la Índia i ens va dir que vindria a Catalunya a l'acord internacional de millores mundials.

veure la notícia sencera
16 de juliol de 2020 Marxem de colònies!
Marxem de colònies!
Colònies d'estiu - juliol 2019

Hola Guais!

Com ja sabeu, aquest diumenge 19 de juliol marxem de colònies al Solsonès, concretament a Guixers.

Quedarem diumenge a les 8:28h al Centre Cívic de Palou i tornarem el divendres a les 18:13h al mateix lloc.

Us adjuntem el dossier amb tota la informació.

Fins aviat,

En Guai

10 de juliol de 2020 Excursió dimarts Planetari
Excursió dimarts Planetari
Excursió - Casal d'estiu 2018

Bon dia famílies,

La setmana vinent marxarem d'excursió el dimarts en comptes del divendres. Aquest cop anirem al Planetari al Museu de la Tela de Granollers i aprendrem moltes coses sobre les estrelles i els planetes. En la mateixa notícia i en el correu podreu trobar la carta amb tota la informació de l'excursió de dimarts.

Fins dilluns!

1 de juliol de 2020 Excursió Parc del Falgar
Excursió Parc del Falgar
Excursió Font del Ràdium - casal 2020

Hola famílies,

Aquest divendres farem la segona excursió del casal i anirem... al Parc del Falgar!! A continuació us adjuntem la carta amb el lloc de quedada i el que hem de dur. Recordeu que els grups 1, 2 i 3 hauran d'arribar a les 08:25h i els grups 4, 5 i 6 hauran d'arribar a les 08:35h.

Fins demà!

15 de juny de 2020 Campaments d'estiu 2020
Campaments d'estiu 2020
Campaments d'estiu - agost 2019

Bona dia, famílies de l'esplai i de tot el Vallès!

Sabem que totes estàveu esperant i desitjant aquest moment... ens fa molta il·lusió comunicar-vos que finalment sí que hi haurà campaments d'estiu aquest curs i per a tothom!

Marxarem sis dies al terreny d'acampada La Costassa (Cerbi), al preciós municipi de la Guingueta d'Àneu dins de la comarca del Pallars Sobirà. L'últim dia per apuntar-se és el 22 de juny

Ja podeu entrar a la web de l'esplai per inscriure-us i conèixer més detalls: http://www.esplaiguai.org/campaments

Com ja sabreu, els campaments d'enguany seran diferents de la resta. Per aquest motiu, les monitores estem treballant per obtenir els recursos necessaris i vetllar pel compliment de la normativa i els protocols aprovats per la Direcció General de Joventut i el PROCICAT. Aquí hi trobareu tota la informació: https://www.estiuamblleure.cat/ca/inici/

Us hi esperem a totes!

8 de juny de 2020 Notícies casal i colònies d'estiu
Notícies casal i colònies d'estiu
Colònies d'estiu - juliol 2019

Bon dia famílies,

Esperem que estigueu totes bé. En aquesta publicació podreu trobar com serà el casal i colònies d'enguany i informar-vos de com i quan es farà la reunió de famílies.

REUNIÓ DE FAMÍLIES

La reunió de famílies d'aquest any es farà de forma telemàtica. Es durà a terme el dilluns 15 de juny a les 19h, més endavant un esnviarem el link per poder entrar a la reunió. Us demanarem que quan entreu apagueu el micròfon i la càmera per tal que no es distorsioni la reunió.

veure la notícia sencera
6 de juny de 2020 Fins aviat, Guais!
Fins aviat, Guais!
Comiat 2019-2020

Bon dia, famílies!

Aquest dissabte hagués sigut l'últim dia d'esplai i haguéssim fet un gran sopar per celebrar-ho, però no ha pogut ser... Per aquest motiu, les monitores us hem preparat aquest vídeo per acomiadar-nos! https://youtu.be/XkVcKJKTik0

A més, tot i que estem molt tristes perquè no hem pogut fer tot allò que volíem fer aquest curs, estem contentes de saber que això no s'ha acabat i que ens queden moltes activitats, començant per les activitats que farem aquest estiu☀️

Esperem que passeu un estiu molt guai i poder-nos veure les cares ben aviat!
#últimdia #estiuguai #guaiacasa

|<<123> >|
Esplai Guai! de Palou | esplai@esplaiguai.org | Psg. Dr. Francesc Fàbregas s/n, Palou, 08401 Granollers | Facebook Facebook | Avís legal | Disseny web